Wednesday, December 26, 2012

I follow rivers. Only rivers.

Přátelé,
dlouho jsem tu nebyla /což u mne začíná být častým zjevem na tomto blogu/ a tudíž, když jsou ty svátky,
jsem se rozhodla se zase trošku zapojit do blogového dění.
Doufám, že jsem vás neomrzela svou neaktivností a brzy taky pochopíte, proč jsem na vás a blog neměla čas.
No a jaké byly Vánoce?
U nás byly krásné, úžasné a vůbec všechno, prostě vysněné svátky.
Takže teď popíjím pití ze svého nového kytičkovaného hrníčku a donekonečna poslouchám Lykke Li.

Vaše Johanka

3 comments:

  1. Krásný den slečno :)
    Hledám nové modelky do agentury http://www.bohemiamodel.cz/ a chtěla jsem se zeptat, zdali byste to nechtěla zkusit. Pokud máte výšku nad 170cm, prosím ozvěte se mi na mail werunkovo@seznam.cz !
    Jinak blog krásný, jen tak dál ! :)

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts