Sunday, October 6, 2013

O neschopnosti vzdát se zbytečností


Jakmile jsem dostala tuhle krabičku, krásnou jen tak mimochodem, věděla jsem, že je zle.
Ne snad proto, že bych ji nechtěla, Bože chraň!, ale jsem člověk skladující. Ve svém malilinkatém pokojíčku skladuju všechno možmé, od zbytečných popsaných papírů až po staré časopisy.
A propo, časopisy! K čemu podle vlastně jsou? Abych je koupila, přečetla a zahodila? Na to mám moc ráda své peníze. I když už nejsou moje. A tak si své časopisy schraňuji a ukládám a dokonce jsem pro ně našla smysluplné využití-když je naskládám na sebe, vznikne docela hezký a hodně stylový stoleček.


Ale čím jsem starší (ne že bych byla stará, ale jsem starší, než když mi byly dva roky), tím snadněji se zbavuji věcí, protože při mých snech a cílech by šlo těžko furt něco schovávat, ale pořád jde poznat, že jsem na něčem závislá.
 Například na sbírání krabiček, dóziček a jiných nepotřebných předmětů, i když prostě vím, že je n e p o t ř e b u j u.
Takže mi asi nezbývá nic jiného, než počkat, až budu teda už dost stará, abych se mohla zbyvit i těchhle věcí.
P.S.: Za účinkování děkuji ořechům, H&M magazínu a nějakým porcelánovým nádobičkám na parfém a olej.

6 comments:

  1. tenhle článek se mi strašně líbí, ani nevím proč :)
    nejvíc pěkný fotky!♥

    ReplyDelete
  2. Ahoj, vyhrála jsi u mě giveaway s marilyn, bohužel jsi neuvedla e-mail. Můžeš mi ho tedy napsat ať ti tam můžu poslat výherní kód? :) Doufám, že odpovíš co nejdřív, jinak bych výhru musela něchat někomu jinému...děkuju a gratuluju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. můžeš mi napsat rovnou na email milkwoman@hotmail.cz :) a promiň, že ti to píšu jsem, ale nenašla jsem na tebe jiný kontakt.

      Delete
  3. haha, mám stejný problém :D někdy sem vážně vděčná za to, když seberu odvahu a bez lítosti všechny ty zbytečný krámy vyházím :D:D

    ReplyDelete
  4. Děkuji vám všem za hezké komentáře.).

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts