Sunday, April 16, 2017

NO QUESTIONS, JUST LIFE


Slohovou práci mám (snad úspěšně) za sebou a před sebou měsíc a pár dní učení.
Pak mě ještě čeká učení se na přijímačky (aka pohovor) na UK...a řeknu vám, mám ze sebe veeeelmi nepříjemný pocit, haha. Asi se budu muset přetransformovat na pilně se učící žačku, jelikož se známkama, jaké mám teď, bych asi ani neodmaturovala.
Konec spílání. Užívejte si krásné jarní dny! 
Some random photos that I collected through the...years? It's been a while since I posted No questions, just life.
There's a lot of happening in my life, but just school stuff. Nah. I'm taking my maturita exams in a month (something like A-levels in UK, exit examinations in US) and I'm little bit frightened.
End of complaining. Enjoy these beautiful spring days!
Coat thrifted; Skirt vintage; Shoes ALDO; Bag Friends (fler.cz)

I've upgraded from Nokia E51 to Sony Ericsson Walkman W580i! :DD I'm total hipster when it comes to mobile phones.
Wearing a tie as a belt? I love it!

8 comments:

  1. Aj ja by som chcela iba sloh a ústnu zo slovenčiny..ten test bola čistá katastrofa:D A držím palce na prijímačky! A páči sa mi tvoj pružkovaný opasok!!♥

    LILY OF THE VALLEY

    ReplyDelete
  2. veľmi pekný článok, mne sa veľmi páčia tie tvoje ako keby hadiej kože - krásne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, většina lidí je nensáší, ale mně se líbí :D a tak to má být!

      Delete
  3. Veľa šťastia do školy, ja sa tiež snažím ísť na dno svojich možností, alebo by som aspoň mala :D. Veľmi pekná riflova bunda :)

    ReplyDelete
  4. Moc pěkný outfit.. Držím palce na zkoušky!

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts