Thursday, April 19, 2018

MĚNÍCÍ SE


Děkuju bratrovi, že tyhle pánské kalhoty jsou mu moc dlouhé a velké, takže je dokážu oblíct přes boky a zároveň mají tak akorát ležérní délku. Taky děkuju Karo za fotky. Ten den jsme se byly podívat na novou pobočku Momentu, charitativního obchodu. Mně osobně tam některé věci zaujaly, ale jak už to u charitativních obchodů bývá, ceny jsou tam dost přepálené - což na jednu stranu chápu, ale momentálně na tom ještě nejsem tak dobře, abych si mohla dovolit věc, kterou můžu sehnat za 50, koupit za 200 korun. 


Stejně tak pozoruji, že od té doby, co chodím pravidelně nakupovat do Levných potravin, nebo levného supermarketu, jsem ochotná utratit víc peněz jen za ovoce a zeleninu a poté věci, které v "Levných" nekoupím. S přestěhováním do Prahy se mi taky trošku změnil pojem o čase. Olomouc je malé město a kdykoliv přijíždím domů, jsem za to ráda, v podstatě tu jízdenku fakt nepotřebujete, skoro všude se do 30 minut dostanete pěšky. A jízdní řády to dávají najevo, momentálně mi řpijde jako zhůvěřilost nechat lidi čekat na bus 15 minut. Kde to jsme? Metro mě úplně převychovalo, jakmile to nejede do 6 minut (i to je moc, bože!), je lepší jít pěšky.
Jsem zvědavá, v čem ještě mě tenhle studijní pobyt ve velkoměstě (třebaže vlastně taky ne tak velkém) změní. 


Mění vás v něčem vaše studia v cizím městě? 
Nebo naopak, změnil se váš život nějak při studiu ve vašem rodném městě?

6 comments:

  1. kabát je perfektný! ja od septembra chodím na výšku do Brna a MHD, ktorá chodí každých 5 minút, ma hrozne rozmaznáva :D keď sa vraciam domov, vždy som prekvapená, keď vôbec vidím nejaký mestský autobus :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. Krásný outfit, ty kalhoty ti vážně sluší:).
    Windy pink style

    ReplyDelete
  3. Kombinácia nádherného zeleného kabátu a jednoduchých nadčasových nohavíc je perfektná! ❤
    I ja som si veľmi zvykla na časté a rýchle spoje - električka do školy mi ide každé štyri minúty a vždy, keď prídem do Prešova, zabúdam na to, že ešte predtým, než pôjdem na zastávku, sa musím pozrieť na rozpis spojov, lebo inak tam môžem čakať aj pätnásť minút - čo teraz na jar nie je veľký problém, ale veľakrát som v zime takmer zamrzla :D
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    ReplyDelete
  4. Tak toto je ozaj nádherný look! <3 Veľmi sa mi ľúbi kabátik a bratove nohavice sú takisto perfektné! (nikdy by som nepovedala, že sú pánske) A čo sa týka spojov u nás, tak je to otrasné. Pochádzam z dedinky, čo je úžasné, keďže tu je stále pokoj a nádherne, ale autobusy mi do mesta chodia raz za 2-3 hodiny a to už je veru čo povedať... :D
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  5. You look so beautiful, like a young Winona Ryder (when she did the movie Heathers)!!

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts