Tuesday, April 17, 2012

Pozor, pozor! / Pay attention!

Musím říct,že jsem čekala, že to bude složitější. To HTML. Ale není. Takže, ano, rozhodla jsem se založit web o Grace. Jistě, není nic moc, ale zatím je v "rekonstrukci". Máte tam její životopis, snažila jsem se ho psát stručně(to nejde!). Zatím jsou v plném provozu 3 sekce:Začátky Grace, Rok Grace a Můj život s Grace.

A co můj osobní život? Ani se neptejte. (hrůza, nemám ráda lidi. A když ano, tak oni nemají rádi mě)

I must say that I expected it would be difficult. HTML. But it isn't. So, yes, I decided to establish a web of Grace. Sure, there's nothing much, but yet is in the "reconstruction". Do you have here her biography, I tried to write briefly (it is not!). There are in full operation three sections: Beginnings of Grace, Year of Grace of My Life with Grace.

What about my personal life? Do not even ask. (horror, I do not like people. And when I do, so they do not like me)

Vaše Johanka-k 
Your Johanka-k

3 comments:

  1. Jůůů to je božíí! :) To jsem vážně ráda, budu mezi stálými návštěvníky. Jinak, co se týče mého životopisu o Grace tak už se přes rok chystám na druhou část a furt se nemůžu dokopat :D Fakt už musím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Její život byla tak dlouh a plný, že se to ani nedá.)! A děkuji moc, tvůj blgo má zase spoustu úžasných fotek!

      Delete
  2. vaau:)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/
    vytvorila som novú fb fan stránku, dáš like prosím? viac info na blogu :)

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts