Be nice! / Buďte milí!

Wednesday, August 29, 2012

 
Překlad zde.
Dnes si pustíme trochu hudby.  Před rokem nebo dvěma jsem pochopila, že britský humor je to pravé. Pro mně. Jistě znáte MR. Beana a na youtube jsem narazila na pár dílů Černé zmije. Taky jsme viděla One Man Show Rowana Atkinsna a Anguse Deaytona. A právě Černá zmije mě přivedla k A Bit Of Fry and Laurie. Stephen Fry a Hugh Laurie jsou skvělí a mají tak trochu pythonovský humor, který je pro mě ale daleko stravitelnější.
Navíc Hugh Laurie krásně zpívá a má skvělé písničky:

 "Byla jsem docela šokovaná, když mi můj syn řekl, že jeho přítel je gay."

Miluji ironii, satiru a dvojsmysly, poněvadž sama ani pro jeden jmenovaný styl humoru nemám smysl.

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komnetáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts