Wednesday, July 10, 2013

BECAUSE BAD GIRLS ARE PHOTOGRAPHED THROUGH A WINDOW

No, řeknu vám, že to byl adrenalinový zážitek, dojít do toho pánského oddělení a koupit si to tílko.
A taky musím říct, že výstava Jana Švankmajera je dost šílená a opravdu surrealistická, ale mně se víc líbila Magdalena Jetelová a její (DES)ORIENTATION?. Vážně doporučuju, kdo se momentálně nacházíte poblíž Olomouce.
A taky jsem zjistila, že zázvorová limonáda je fakt dobrá a žádný módní magazín se nevyrovná Espritu. Tak.


7 comments:

  1. ja som si raz chcela kúpiť chlapčenské tričko a každý na mňa pozeral jak na debila, keď som si ho skúšala, lebo sme boli v zahraničí a asi si mysleli, že som úplne debilná nerozpoznám dámske oddelenie od pánskeho :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, díky za pobavení.)! Ale vím, jak ti asi bylo.

      Delete
  2. haha, pánské oddělení je můj revír :D:D
    ale to tílko je krásný :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, ale neboj, já tam tak často nelezu.

      Delete
  3. jé, tohle ti náramně sluší :)

    ReplyDelete
  4. V pánském oddělení mají často lepší oblečení než v dámském. Je to můj revír. Už i boty jsem si koupila v pánském dětském, takže vlastně chlapeckém oddělní :)
    Sluší ti to,
    zavídím ti nohy.

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts