Wednesday, August 31, 2016

NO QUESTIONS, JUST LIFE

Prázdniny jsou u konce a nastává čas rekapitulace. Tyhle prázdniny ale není moc co rekapitulovat.
Samozřejmě jsem si je užila, ale v přiměřené míře. Hlavně jsem pracovala. A to jako dost. Své narozeniny jsem oslavila na noční směně, stejně jako svátek, ale dalo mi to takový pocit samostatnosti, že jsem za to i ráda.
Taky jsem se konečně asi po měsíci namalovala a ou - zase jsem se cítila skvěle! Jak málo stačí ke štěstí... A taky výlety s kamarádkami. A výlety o samotě.
P.S.: Po dlouhém rozhodování jsem si nechala udělat tetování. 
Holidays are coming to the end and there is a time for a reflection. These holidays were...weird.
I enjoyed them, but in a very quiet way. I worked a lot. I celebrated my birthday on the night shift, the same goes for my nameday (we celebrate it in Czech Republic), but it gave me a feeling of independence that I like.
I also did a make-up , like, after one month of abstinence - and oh, it felt so good! How little it takes to happiness...Trips with girlfriends, too. Same for the trips alone.
P.S.: After a long deciding I went for a tattoo.
Architektura byla jedním z hlavních bodů prázdnin.
Architecture was one of the highlights of the holidays.

11 comments:

  1. Krásné fotky! <3 Celkově prostě pěkný článek...

    ReplyDelete
  2. Na fotky budov by som sa dokázala pozerať roky ♥ A na tie tvoje ešte dlhšie! Inak čo? kde? ako? tetovanie? zmeškala som niečo? ukáž!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, áno, nechala, ale neboj, ještě jsem ho (skoro :D) nikde neukazovala!

      Delete
  3. - prace slechti ! ,)
    a i ja jsem zhava na tatucko !

    ReplyDelete
  4. To tetovanie ma veľmi zaujíma, čo si si nechala vytetovať? Inak fotky úplne parádne, naozaj, škoda tých narodenín že si si to možno nemohla trochu viac užiť.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetování je pro mě trošku osobnější a hlavně se špatně vysvětluje jeho úplný význam, ale rozhodně ho někde ukážu ;).

      Delete
  5. Ja som síce nepracovala, i keď som veľmi chcela a aj tak moje prázdniny boli vcelku mierne. Veľmi sa mi páči tá fotka s tvojou kamarátkou, ale aj tá čiernobiela♥

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts