Wednesday, December 12, 2018

NOSILA JSEM


Venku to vypadá jako začátek jara, ale v průběhu semestru jsme zažili i pár hezky mrazivých dnů. Což znamená, že se tak nějak smiřuju s tím, že oželím sofistikovanost, eleganci a krásu, a často se spíš proměním v kuličku. Ale okrouhlým věcem se snažím vyhýbat a dávám přednost spíše lineárním  kusům. V sekáči jsem v září objevila skvělé kalhoty do pasu, které by podle mého mohly být o kousek delší, ale i tak je nosím skoro pořád - jak se můžete přesvědčit níže. 
Protože jsem stále nenašla jiné příhodné místo na focení, než svůj pražský pokoj, omlouvám se za to rušivé pozadí, ale aspoň vidíte ty krásné poličky snad ještě z původní stavby. Takže rok 1923-25?


DETAILY


V srpnu jsem si koupila krásný náhrdelník na fleru, měl mi přinést štěstí ke zbývajícím zkouškám a navíc...byl opravdu krásný. A štěstí mi přinesl. Jenže při stěhování do Prahy jsem ho kdesi ztratila a pořád nenašla. Tak se snažím využít aspoň ty ostatní (taky krásné, samozřejmě!) náhrdelníky, které mám. A nejen náhrdelníky, tyhle brože/ozdoby mám od mamky. V devadesátkách byly sice blyštivější a obsahovaky všechny kamínky, ale mně se líbí právě takhle. Nebo ze mě mluví lenost. Budu předstírat, že je moje lenost vznešená vlasnost a já se dokážu povznést nad materiálnost a první dojem. Vidím příběh, ne blyštivost. Jistě.

Náhrdelníky jsem začala upřednostňovat nad náušnicemi v té době, kdy jsem si přečetla moudrost jedné asi velmi vzdělané, moudré a elegantní ženy, která tvrdila: Ženám s brýlemi náušnice nesluší. A toho se držím. Navíc jsem nikdy nebyla náušnicový typ, protože moje propíchnuté uši mají tendenci rychle zarůstat. Narozdíl od náušnic se dají vrstvit, jsou viditelnější, ale přesto mohou být decentní. Přitáhnou pozornost jak ke krku, tak ke klíčním kostem a obé věci mám na svém těle ráda. A když se nudíte na přednášce, můžete se jimi přiškrcovat. Samá pozitiva.


Líbí se mi satén. Možná jsem ovlivněná tím přehršlem fotek, které se mi zobrazují na pinterestu a tumblr, ale satén je tak luxusně ležérní látka. Jednu saténovou sukni jsem našla v sekáči asi za 100 a teď si pohrávám s myšlenkou, že si nechám ze saténu ušít midi sukni. Respektive z elastického hedvábí, obyčejný polyesterový satén nestojí za nic a hodí se fakt jen na podšívky...nejlepší by byl hedvábný satén, ale tam cena za metr začíná na 600, takže nic pro chudobné studenty.


A červená! Hodně červené.



3 comments:

  1. Och panečku!!! Tie pásikavé nohavice sú tak strašne dokonalé! <3 Krása <3
    NORALIC

    ReplyDelete
  2. Outfity jsou paradni a sik vsechny! A doplnky <3

    ReplyDelete
  3. Moc hezké outfity, sluší ti to! :))

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts