Friday, December 27, 2019

NOSILA JSEM: ROK 2019

 

Skoro 6 měsíců jsem se na blogu neukázala a po velmi důsledném naléhání některých mých kamarádů (myslím na vás!) jsem se odhodlala k tomu udělat jakousi reflexi za téměř už uplynulým rokem. Od února jsem ho strávila v Budapešti, v novém městě, které jsem předtím prostudovala jak teoreticky, tak i turisticky, ale nakonec pobyt v něm vypadal stejně poněkud jinak. I díky tomu, že jsem tam strávila letní semestr, a Budapešť dokáže být v létě opravdu parná si svůj Erasmus pamatuju jako sluncem prosluněný život, který sestával hlavně z toho nejlepšího. Je pravda, že můj pobyt byl dost pohodlný i v tom, že se zaprvé jazyk učím (i když jím nemluvím), kulturu už znám, navíc na mě v Budapešti čekal přítel, potkala jsem tam skvělé lidi, se kterými udržuji stále kontakt a jednu z nich s čistým svědomím můžu nazvat svou kamarádkou. Konec byl sice dost hořkosladký a ne moc veselý, ale léto pro mě dokáže spolknout i horší problémy.

Proto taky nenacházím tolik inspirace k oblékání v zimních měsících, rezignuju na dva kabáty a jinak se snažím hlavně nějak přežít. Obvykle. Ale tuhle zimu se cítím nějak víc uvolněná, i když se mi toho paradoxně sype na hlavu poměrně hodně. Právě i kvůli Erasmu budu prodlužovat, ještě nemám ani pořádně vyřešenou svou bakalářku, zkoušky ještě z minulého roku čekají...Ale mám potřebu si svoje oblečení užít. Ne "dokud ještě můžu", protože nechci myslet na to, že bych někdy měla skončit s veselými barevnými kombinacemi a vzory a tvary. Prostě a jednoduše využít to, co mám, c čím už můžu pracovat. Někdy jít za blbečka, který neví, že modrá a zelená se k sobě přece nehodí a v červené se žlutou vypadám jako z mekáče. Mňam. Někdy chci aspoň trochu působit jako femme fatale, nebo něco podobného. Pokud je život takový, jaký si ho uděláme, minimálně oblékání jde stoprocentně ovlivnit a hlavně s ním jde začít teď hned.
Chtěla bych toho napsat hodně, ale výčitky svědomí, že prokrastinuju už i tak dost často, mě tlačí k tomu vám už jen napsat hodně štěstí do nového roku a dobrý začátek (i pokračování).

P.S.: Fotky jsou opravdu seřazeny chronologicky, s potencionálním vývojem mého stylu můžete sledovat hlavně vývoj a stav mých bydlišť.
Nechť tedy vykročíme po zelené s humorem (nebo jen přiblblým smíchem)!

7 comments:

  1. Ahooj uz jsi bám chyběla zdravi Terezka

    ReplyDelete
  2. Johanko! Na tvoje články "Nosila jsem" se vždycky těším nejvíce. Máš decentní vkus a vše perfektně sladěné. Dáma pro šťastného pána. Aoj

    ReplyDelete
  3. Máš úžasný styl! :) Moc se mi líbí, že i vlastně takové basic kousky dokážeš zkombinovat tak, že na první pohled zaujmou a vypadá to prostě úžasně :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  4. Ach, tie žlté nohavice sú jednoducho parádne! Ale štvrtý outfit (prúžkované tričko, biele nohaviice, trench coat) je úplne presne podľa môjho štýlu ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR"

    ReplyDelete
  5. líbí se mi, jak umíš oblečení nosit, ať už na sobě máš cokoliv a ačkoliv já bych si třeba něco takového neoblékla, protože to není můj styl, ale tobě to prostě fakt jde :) nejvíc se mi líbí proužky s bílými kalhotami a trench coatem a proužky se žlutými kalhotami.

    ReplyDelete
  6. Úžasne veľmi sa mi to páči...

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts