Saturday, February 4, 2012

LÍČENÍ VE PHOTOSHOPU. / Make-up in Photoshop.

 Tenhle nápad mám v hlavě už dlouho, ale teď jsem ho dokázala nafotit.
Chcete vědět, jak se nalíčit, aniž byste museli použít stíny, pudr, make-up atd.? Ukážu vám, jak na to!


Nejdříve zapneme Photoshop a najdeme si fotku (třeba oka), kterou chceme vylepšit. Vybereme a fotografii si upravíme jako normálně(jas a kontrast, živost, světlost).
Vybereme tlačítko Štětec. Nastavíme si, jakou barvu chceme (lišta vpravo-nahoře-barvy).
Já jsem začala třeba žlutým, světlým stínem, který jsem nanesla na vnitřní část oka. Samozřejmě si musíte nastavit novou vrstvu!
Pokud nevíte kde, tady vidíte.
Pak 2x poklikáme na danou vrstvu a nastavíme průhlednost. Nejlepší je tak kolem 50.
A pak s každým novým "stínem" otevřeme novou vrstvu a malujeme...
 
A vznikne třeba toto. (Vím, není to dokonalé, ale už se jistě lepším.)
Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

3 comments:

  1. díky za návod,vyzkouším to,vypadá to úžasně :)

    ReplyDelete
  2. super nápad :D je to zajímavý :)!

    http://3-mka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. photoshop nemám ale dobrý návod :) :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts