Friday, February 3, 2012

Nevím. / I don't know, I'm so sorry.


Přátelé...
Mám 1 2[jednu dvojku] a vyznamenání. Taky mám spoustu osobních problémů, ale tím nechci zatěžovat tuto stránku, možná by se roztrhla pod jejich náporem. Většinu už jsem vyřešila, jen se chci zeptat: Proč jsou lidé tak netolerantní?
Asi před týdnem jsem viděla Vlasy, je to moc silný příběh. Kdyby hledal Miloš nějakou hezkou herečku, ať zavolá.
Ladies and gentlemens...
I've got one A[mark] and honorable mention. And I have a lot of personal problems, but I don't burden
this blog. Why are people so intolerant?
About week ago I have watched a movie Hair. It's a hard story about war in Vietnam. If a Milos wants a beautiful actress, he can call me.

Co je lepšího než zasloužený Bonpar? Nezasloužený Bonpar.-Johanka-k (tohle je můj citát, jako.)

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

1 comment:

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts