Friday, February 24, 2012

Miluj a budeš milován. / Love and be loved.

Omluvte můj inteligentní výraz, děkuji...
Zajímavé je, že dnes jsem četla spoustu komentářů o tom, že je Česká republika zaostalá, chodí tu málo lidí hezky oblečených...Zkusili jste se někdy zamyslet nad tím, že VY tvoříte tu Českou republiku? Tak proč nenosíte to, po čem tak hlasitě toužíte? A to si vůbec nevšímáte té spousty blogů, které jsou třeba jiné, odvážné nebo "jen" hezké? Kde jejich majitelé(převážně však majitelky) nosí opravdu vybočující oblečení, které se dá nazvat jako "protiproudové"? Aha...Doufám, že vy, kteří čtete, nepatříte do kategorie sěžoválků.). A kdyby jste jimi byli, prosím, otevřete oči.
This speech of the inhabitants of the Czech Republic ... But nothing serious.)!

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

2 comments:

  1. Ahoj náhodou jsem zjistila, že máš ráda Grace Kelly a je tvůj velký vzor. Přesně tak jsem i na tom já :) ! Je skvělé, že jsou ještě další lidé, kteří ji nepřestávají mít radí a ještě k tomu z ČR :)

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts