Monday, July 24, 2017

HŘEŠENÍ


Měla jsem za sebou dlouhý den, naprosto vyšťavená a zpocená jsem brouzdala po městě a snažila se, co nejdřív dojít domů, když v tu ránu mi do oka padlo tohle triko...
Ne, to není pravda. Nebo dobře, byla jsem zpocená a byla jsem i vyšťavená, z toho důvodu, že jsem se šla zaregistrovat jako dárce krve a rovnou mi byl proveden i první odběr. Jak jistě pochopíte, třásla jsem se po celém těle, doufajíc, že neomdlím, což se taky nestalo, ale neměla jsem k tomu daleko (anebo měla, jsem jen královna dramatu, že ano). Poté jsem si vyzvedla své druhé brýle, ze kterých jsem nadšená, ale pořád si zvykám na jiný rozměr mého rozhledu (kočičí brýle jsou vztah, který se proměňuje z lásky k nenávisti rychlostí minuty) a pravděpodobně v návalu nakupovací horečky jsem dostala skvělý nápad, že si za tu odebranou krev zasloužím odměnu.



V duchu nakupování udržitelné módy jsem samozřejmě zašla nejdříve do sekáče, ale tam jsem nenašla absolutně nic, i když jsem hledala velmi zapáleně. Moje rozhodnutí cokoliv-nutně-koupit se stupňovala do nejvyšší možné výše, zmocněné hlavně tím, že jsem se ten den oblíkla docela špatně vzhledem k počasí: šortky by šly, ale mikina a kotníkové kozačky moc ne. A tak mě osud (haha) zavál do H&M, kde jsem si naposledy kupovala hnědé gumičky do vlasů a to asi před rokem. Skončila jsem se dvěma tričky, budiž mi útěchou, že jsou obě z kolekce Conscious a jsou opravdu unositelné.

První triko, které můžete vidět nahoře, je z tenclu, sice průhledné, ale ne, že by mi to vadilo. Spíš naopak. Jinak je naprosto pohodlné a co se týče kvality, zatím si na nic nestěžuju. Typické háemkovsky ušité triko, doufejme, že mi aspoň rok vydrží.
Pokud byste chtěli tip na kvalitní trika z fast-fashion obchodu, hlavně co se týče poměru kvalita-cena, běžte do Lindexu. Mám dvě pruhovaná trika, jedno mi hezky drží už bezmála 4 roky a druhé jsem jednu dobu nosila skoro denně (a pořád jej dost nosím) a stále má perfektní tvar.



Druhé triko je ze 100% bavlny, takže naprosto vhodné do třicetistupňových teplot.  Druhá fotka vpravo nemá ukazovat mou statečnost při odběru, ale to, jak je triko řešené na levé straně - je zauzlované, respektive to tak má vypadat. Takhle z vrchu to sice možná vypadá zauzlovaně, ale doopravdy tam trochu jde vidět díra...což nevypadá moc hezky. Ale pokud je triko zasunuté do kalhot, nevypadá špatně.

Takže...kdy jste naposledy zhřešili?


10 comments:

  1. Mě to do HM zaválo taky po roce minulou neděli a výsledkem byly kraťasy - len a bavlna, hrozně pohodlné a v safari střihu, který jsem po sekáčích marně sháněla celé jaro :D
    Karo
    http://inkpotstories.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že jednou za sto let nějaké hřešení neuškodí, je to to, co nám udržuje život zábavný, žejo! :D Aspoň jsi nakoupila s rozmyslem vě, kterou opravdu chceš a potřebuješ ;).

      Delete
  2. Replies
    1. Věřím. Já sama jsem je taky nemívala ráda, ale jelikož mám ekzém a jsem citlivá na kde co, nesedne mi jen tak nějaký materiál a většina neprůhledných trik je na mě moc "kousavá" a nepoddajná. Navíc mi lehce průhledné triko řpijde jako takové víc halabala styl, ale v dobrém. Vstala jsem a šla.

      Delete
  3. Já do HM chodím docela často, naposledy jsem si tam koupila šaty:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vzhledem k tomu, že se snažím nakupovat zodpovědně, bych ti to chtěla rozmluvit, ale chápu :D. Občas tam mívají hezké věci :).

      Delete
  4. ako opis nutnosti niečo si kúpiť, úplne dobre poznám! :D. občas to chodí aj na mňa!
    no, naposledy to bolo včera, kedy som si kúpila kozmetiku na nie veľmi prijateľnú cenu a farbu na vlasy, za ktorú som vyhodila úplne zbytočne peniaze, nakoľko vôbec nechytila...
    inak, čo sa týka kvalitných tričiek, ktoré sú z príjemného materiálu... nakoľko Lindex má vždy nejaký podiel polyesteru, tak určite C&A. nemá síce nádherné kúsky, ale čo sa týka basic tričiek zo 100% biobavlny, ktoré naozaj naozaj dlho držia, tak je určite najlepší! :).

    KEJMY ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DD Je to boj, vyvarovat se nových a nových nákupů. Ale zase aspoŃ víš, co už si v životě nekoupíš. A to se počítá :D!
      A díky za tip, já doufám, že se do fast-fashion obchodu už zase dlouho nezatoulám, ale píšu si :)!

      Delete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts