Běží to z kopce a potom ještě z jednoho kopce.

Friday, September 2, 2011

    Nechci si stěžovat. Ale já musím! Budu mít rovnátka. Nic hrozného, budu vypadat trošku krásněji než dřív(ono to totiž moc nejde...). Jenže je budu mít dva roky. A kvůli tomu, abych měla pořád hezké zoubky, budu muset vstávat asi o půl šesté ráno, abych si je pořádně vyčistila. Já vím, všechno je moje chyba, špatně jsme si je čistila, starala se o ně, ale snad stačí, že vstávám už teď ráno v šest?!
Tyhle krásné úložné krabice na klobouky jsem viděla v obchodě. Jezuskote, já je chci!
 Protože jsme vyzvídala od těch co rovnátka nosí, a oni mi říkali, že  jim to čištění trvá tochu déle...Musíte na to mít asi tři kartáčky...skvěle. Ale já se nevzdám, budu se hezky starat o svá zubiska a až sundám rovnátka, budu se pořád jen usmívat. Až se tak vysměju, že už žádné zuby mít nebudu a tím pádem odpadne starost. Haha!!!

I'll have braces. It's terrible. But in two years I'll smile on all people.

Máte vy rovnátka?
Jak se vám s nimi žije?

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komnetáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts