Friday, September 2, 2011

Běží to z kopce a potom ještě z jednoho kopce.

    Nechci si stěžovat. Ale já musím! Budu mít rovnátka. Nic hrozného, budu vypadat trošku krásněji než dřív(ono to totiž moc nejde...). Jenže je budu mít dva roky. A kvůli tomu, abych měla pořád hezké zoubky, budu muset vstávat asi o půl šesté ráno, abych si je pořádně vyčistila. Já vím, všechno je moje chyba, špatně jsme si je čistila, starala se o ně, ale snad stačí, že vstávám už teď ráno v šest?!
Tyhle krásné úložné krabice na klobouky jsem viděla v obchodě. Jezuskote, já je chci!
 Protože jsme vyzvídala od těch co rovnátka nosí, a oni mi říkali, že  jim to čištění trvá tochu déle...Musíte na to mít asi tři kartáčky...skvěle. Ale já se nevzdám, budu se hezky starat o svá zubiska a až sundám rovnátka, budu se pořád jen usmívat. Až se tak vysměju, že už žádné zuby mít nebudu a tím pádem odpadne starost. Haha!!!

I'll have braces. It's terrible. But in two years I'll smile on all people.

Máte vy rovnátka?
Jak se vám s nimi žije?

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts