Wednesday, September 7, 2011

Protahuji soutěž na dobu neurčitou, z důvodu nestíhání.

Já vždy nestíhám. Jsem člověčice, která něco rozdělá a pak to nedodělá. Vím to o sobě a bojuji proti tomuto, s prominutím, blbému rysu své povahy.
Navíc se vás sešlo strašně málo-"jenom" tři! Takže se prosím zapojte, budu jen ráda!

Snažím se to přečíst, ale popravdě-moc mi nejde ani tak lehká angličtina jakou psala Agatha Christie...
Já vím, že nemusím psát jak byla nejelegantnější, nemilejší, nejchytřejší a nejlepší...A čtu o ní zatím čtvrtou knížku...A pořád se v ní nevyznám...A víte co znamená GRACEFUL? Cosi jako elegantní...Sedí, co?!
Víte kolik mi tady bylo? Hádejte! A ten nápad se mi docela líbí, možná to to vyzkouším a budu tak fotit...
Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

2 comments:

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts