Růžové umění. / Pink art.

Co vám budu povídat, jsem unavená. Pracovala jsem na zahradě, takže mě strašně bolí ruce. No, ale je opravdu hezky. Co plánujete dělat vy?
What I tell you, I'm tired. I worked in the garden, so my hands hurt terribly. Well, but it's really nice weather. What will you doing?
 
Tyto náramky mi připomínají art deco. / These bracelets reminds me art deco.


Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

14 beautiful comments:

  1. To jsou prostě dokonalý fotky! Amazing! ;-)

    ReplyDelete
  2. such an awesome colour!! love it!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  3. šly by i na maturák ne?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm...To ještě nevím, ale mám jinou představu.).

      Delete
  4. Krásné šaty, moc ti to sluší :)

    Zvu tě k sobě na blog, kde probíhá GIVEAWAY

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komnetáře!
Thanks for your comments!