Thursday, December 29, 2011

Sněží! / Snowing!

Tohle nám visí/viselo na stromečku. Vánoční přáníčka./ This hangs on our tree.Christmas greeting cards.
Zrovna jsem šla s psiskem, když začalo sněžit. Nevím jestli být smutná nebo veselá.
Taky jsme včera byly na běžkách. Bolí mě úplně všechno, i svaly, o kterých jsem neměla tušení. Lyžaři, jak vám závidím!
A teď něco pro ty, kteří chtěli vidět mé dárky...
ČTĚTE VÍCE...


Když jsem ráno vstala, namazala jsem si rty svojí malinovou pomádou. I když jsem dostala ještě dva balzámy.../When I got up this morning, I smeared my lips raspberry pomade. Even though I got two more lip salves...
...Potom jsem musela jít ven a tak jsem si vzala své toque.../... Then I had to go out so I took my toque...
...Doplnila ho pruhovanými punčochami.../... Added striped tights...
...Pak jsem přišla domů a začala číst knížky.../...Then I'm come to the home, I read this books...
...A popíjela svůj čaj v hrnku-na zlatých mřížkách pro výrobu šperků.../... And drinking tea in my cup-on gold grids for making jewelry ...
...A hned mě napadlo, že bych si mohla nakulmovat vlasy.../... And now I thought that I could ironed hair ...
...a dopadlo to tak...nějak./...and somehow landed my curly hair.
Prostě a jednoduše-dostala jsem všechno, co jsem si přála a ještě pár dalších věcí. Takže pro mě to byly nejlepší a nejhezčí Vánoce./Quite simply, I got everything I wanted and a few other things. So for me it was the best and most beautiful Christmas.
Doufám, že vy také.
I hope you got great Christmas, too.

Vaše Johanka-k
Your Johanka-k
Moc byste mě potěšili účastí v povánoční SOUTĚŽI!

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts