Tuesday, December 20, 2011

SOUTĚŽ Aneb Kdopak asi vyhraje?

Sorry, but this giveway is only for Czech and Slovaks.

Ptáte se, proč jsem tak dlouho nepřidávala? Ani nevím, řekla bych. Ale v pátek jsem byla na "Výprodeji" Oldy K. a Jirky L.
Tohle jsem na sobě neměla, ale všimli jste si, že tyto šaty jsem si kupovala v sekáči a objevily se zde ještě "obyčejné". Moje matinka mi totiž na ně vyšila korálky!
A teď něco pro mé čtenáře...
Jeden den jsem vás varovala, že byste měli co nejdříve následovat, protože se tu bude něco dít. A taky, že jo. 
PODMÍNKY(haha):
  1. Být mým followerem/následovníkem
  2. Bydlet v Česku nebo na Slovensku->dál neposílám.
  3. NAPSAT TO, NA CO BYSTE SE MĚ RÁDI ZEPTALI.
 Nejoriginálnější nebo nejzajmavější otázka vyhrává.
 Pokud jste pochopili a splnili, můžete s chutí psát.
A CO TO VŮBEC VYHRAJETE?NECHTE SE PŘEKVAPIT.(to není chyba tisku!)


Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

7 comments:

  1. Děkuji za pozvání
    Ale originální otázku asi nevymyslím
    Ale určitě by mě zajímalo po kom jsi zdělila tak nádherné oči, protože taková barva nebývá u brunet obvyklou. :)

    Přeju Ti krásné svátky
    Ceady

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Hmmm, tal třeba kolik máš doma odstínů laků na nehty?

    ReplyDelete
  4. tak ja sa ťa spýtam. Myslíš si, že Blair Waldorf má v sebe niečo z Audrey Hepburn? :D

    ReplyDelete
  5. Zaujímalo by ma, kde berieš inšpiráciu na neustále také príjemné články.
    Čerpáš z iných blogov alebo ti stačí vlastná šikovnosť ?
    P.S. U mňa tiež prebieha Giveaway, takže ak chceš, príď a zapoj sa ;)

    ReplyDelete
  6. Neviem možno si to už niekde spomínala ale aj tak sa ťa chcem opýtať ako si sa dostala k blogovaniu a odkiaľ čerpáš inšpiráciu? :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    ReplyDelete
  7. Mě by moc zajímalo jaký máš názor na secondhandy? :)Nevadí ti, že to třeba už někdo před tebou nosil , nebo nakupuješ zásadně ve značkových obchodech ? :)
    Předem díky za odpověď (kdyby se poštěstilo)

    pety.bastlova@seznam.cz

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts