SOUTĚŽ Aneb Kdopak asi vyhraje?

Tuesday, December 20, 2011

Sorry, but this giveway is only for Czech and Slovaks.

Ptáte se, proč jsem tak dlouho nepřidávala? Ani nevím, řekla bych. Ale v pátek jsem byla na "Výprodeji" Oldy K. a Jirky L.
Tohle jsem na sobě neměla, ale všimli jste si, že tyto šaty jsem si kupovala v sekáči a objevily se zde ještě "obyčejné". Moje matinka mi totiž na ně vyšila korálky!
A teď něco pro mé čtenáře...
Jeden den jsem vás varovala, že byste měli co nejdříve následovat, protože se tu bude něco dít. A taky, že jo. 
PODMÍNKY(haha):
  1. Být mým followerem/následovníkem
  2. Bydlet v Česku nebo na Slovensku->dál neposílám.
  3. NAPSAT TO, NA CO BYSTE SE MĚ RÁDI ZEPTALI.
 Nejoriginálnější nebo nejzajmavější otázka vyhrává.
 Pokud jste pochopili a splnili, můžete s chutí psát.
A CO TO VŮBEC VYHRAJETE?NECHTE SE PŘEKVAPIT.(to není chyba tisku!)


Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

7 comments:

  1. Děkuji za pozvání
    Ale originální otázku asi nevymyslím
    Ale určitě by mě zajímalo po kom jsi zdělila tak nádherné oči, protože taková barva nebývá u brunet obvyklou. :)

    Přeju Ti krásné svátky
    Ceady

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Hmmm, tal třeba kolik máš doma odstínů laků na nehty?

    ReplyDelete
  4. tak ja sa ťa spýtam. Myslíš si, že Blair Waldorf má v sebe niečo z Audrey Hepburn? :D

    ReplyDelete
  5. Zaujímalo by ma, kde berieš inšpiráciu na neustále také príjemné články.
    Čerpáš z iných blogov alebo ti stačí vlastná šikovnosť ?
    P.S. U mňa tiež prebieha Giveaway, takže ak chceš, príď a zapoj sa ;)

    ReplyDelete
  6. Neviem možno si to už niekde spomínala ale aj tak sa ťa chcem opýtať ako si sa dostala k blogovaniu a odkiaľ čerpáš inšpiráciu? :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    ReplyDelete
  7. Mě by moc zajímalo jaký máš názor na secondhandy? :)Nevadí ti, že to třeba už někdo před tebou nosil , nebo nakupuješ zásadně ve značkových obchodech ? :)
    Předem díky za odpověď (kdyby se poštěstilo)

    pety.bastlova@seznam.cz

    ReplyDelete

Děkuji vám za vaše komnetáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts