Monday, August 22, 2011

Potřebuji se vypsat.

Zase jsem četla Módní peklo. Já už to asi nebudu dělat.
Pokud nemáte náladu na sáhodlouhý článek, nečtěte! Jen se chci vypsat.
takže...Hodně se tam mluví o blogerech a blogerkách. Byla tam i zmínka o Gracie-prý že u nás móda konzervativců ji má za vzor. Tak dobrá. Oblékněte se jako Grace(jako to dělám ) a uvidíte kolik na vás spočine pohledů. Většinou nepříjemných. Ale tím vás nechci odpudit.
Podle mě je blogerství zábava, práce a umění.
Blogeři a blogerky dokáží vydržet ty divné pohledy. Samozřejmě, že i ty pochvaly vydrží,ale to je jiné...
A teď vlastně přemýšlím o tom, jeslti je vůbec správné psát něco jako MP.
Podle mě ne. Co když ta paní, která vypadá jako od kolotočů zrovna venčí psa a hrozilo, že jí počůrá celý byt. To asi nestráví hodinu koukáním do skříně, ne? Co když ten pán jde do hor, a tak si neveme stylový batoh a polobotky a sako( Ale to by znamenalo, že skoro všichni chlapi chodí do hor...). A co když ta holka právě přespala u kamarádky a neměla jiné oblečeníA co když ten pár co si fotí věžičku je turistický a nemá náladu si na procházku městem a do vlaku vzít to nejlepší?

Dá se třeba hodnotit návrhář, návrhářka, protože ti ví co dělají a nikam to nenosí, jen na to molo.
Dají se hodnotit skvělé "outfity" (nemám ráda to slovo),protože to je hezké, že.

Nejsme si jistá sama sebou... Jestli mě tohle vůbec baví. Nějaké paní a pánové, kteří nemají co dělat a nudí se(jako já,no.) komentují, kritizují a hádají se...
...kvůli tomu jestli dělají blogeři a blogerky dobře svou práci.
Vaše Johanka-k
Your Johanka-k

No comments:

Post a Comment

Děkuji vám za vaše komentáře!
Thanks for your comments!

Popular Posts